Novosti

Radno vrijeme 17.04.2024.
15. travnja 2024. Komentari - 0
Obavještavaju se korisnici usluge odvoza otpada da će se na dan 17.04.2024. odvoz vršiti prema važećem rasporedu i radnom vremenu.
Isto tako obavještavaju se korisnici usluge parkiranja, da 17.04.2024. naplate neće biti.
Prikupljanje ponuda za prodaju osnovnog sredstva
7. ožujka 2024. Komentari - 0
Traktor komunalni, kosilica mulčar, traktorska kosilica,
Prodaja komunalno vozilo, posipač soli, priključno vozilo, sječkara za biomasu
26. veljače 2024. Komentari - 0
Prikupljanje pisanih ponuda za prodaju osnovnog sredstva
IVKOM d.d. nabavio novo komunalno vozilo za prikupljanje otpada
16. veljače 2024. Komentari - 0
IVKOM d.d. nastavlja s obnavljanjem voznog parka i opreme neophodne za obavljanje svojih djelatnosti, a prvenstveno u području gospodarenja komunalnim otpadom

Pristup informacijama

Pravo na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija koje posjeduje raspolaže ili nadzire Ivkom d.d. uređeno je Zakonom o pravu na pristup informacijama (NN broj 25/13, 85/15).

Zakonom se propisuju i načela prava na pristup informacijama, izuzeci od prava na pristup te postupak za ostvarivanje i zaštitu prava na pristup informacijama. Cilj Zakona je omogućiti i osigurati informaciju fizičkim i pravnim osobama putem otvorenosti i javnosti djelovanja tijela javne vlasti, sukladno Zakonu.

Pravo na informaciju ostvaruje se podnošenjem zahtjeva Ivkom-u d.d.. Ukoliko se zahtjev podnosi pisanim putem potrebno je ispuniti Obrazac zahtjeva za pristup informacijama kojeg možete poslati:

  • na adresu: Ivkom d.d., Vladimira Nazora 96b, 42240 Ivanec
  • na broj faksa: 042 781 307
  • donijeti osobno u poslovne prostorije Ivkom-a u urudžbeni zapisnik,
  • na adresu elektroničke pošte: ivkom@ivkom.hr

Službenik za informiranje: Srečko Kramarić, dipl.ing.

Za dodatne informacije molimo nazovite službenika za informiranje na broj telefona 042 770 570, ili kontaktirajte putem e-mail adrese:srecko.kramaric@ivkom.hr

Prilikom podnošenja zahtjeva nije potrebno platiti upravnu niti sudsku pristojbu.

Ivkom d.d. ima pravo na naknadu stvarnih materijalnih troškova koji nastanu pružanjem informacije korisniku prava na pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija, kao i na naknadu troškova dostave tražene informacije. Visina naknade za pristup informacijama i ponovnu uporabu informacija, određena je sukladno kriterijima iz članka 19. stavka 3. Zakona o pravu na pristup informacijama.

Kriterij za određivanje visine naknade stvarnih materijalnih troškova i troškova dostave informacije objavljeni su u Narodnim novinama broj 12/14, od 31. siječnja 2014. godine, a stupaju na snagu 8 dana od dana objave.

Kriteriji za određivanje naknade stvarnih materijalnih troškova i troškova dostave informacija

Izvješća:

Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2023. godinu

Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2022. godinu.

Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2021. godinu

Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2020. godinu

Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2019. godinu

Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2018. godinu

Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2017. godinu

Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2016. godinu

Izvješće o provedbi Zakona o pravu na pristup informacijama za 2015. godinu

Planovi:

Godišnji plan rada službenika za informiranje za 2024. godinu

Godišnji plan rada službenika za informiranje za 2023. godinu

Godišnji plan rada službenika za informiranje za 2022. godinu